About

My photo
My name is didikilroy...hehehe my name is mohd zaidi... I am student, freelance photographer and designer. I do Wedding / Pre-Wedding,Fashion, Modeling, Commercial, Corporate, Profile, Family shoot photography and design. I hope one day I will be a photographer and designer in the list. insyallah.. all reservations and inquiries, please contact : Mohd Zaidi (didikilroy) - 0137363403 -

Followers

Sunday, October 18, 2009

didikilroy in photo lab



Today, ku belajar tentang cara nak cuci gambar monochrome.... ni 1st time aku wat.... so ini jugak pengalaman menarik bagi aku.... huhuhu
mane x nya.... aku shoot pic sndir gne SLR milik CharaMoruko.... mmg susah nak dapat shoot yang betul2 sempurna.... tapi alangkah bahgia bila pic yang aku tangkap 2 menjadi....
hahahaha...
aku blum cuci pic yang gne expose cahaya yang betul, just testing gne expose masa yang berlainan....
hmmmm tapi nak cuci pn bajet besar cz kne bli film paper yang berharga rm60.......
tapi x p, ianya berbaloi ngan penat lelah aku...huhu... x sabar nak tunjukkan hasil kerja photo pertama aku kat fmly aku... huhuhuhu.... biler la nak cuci film gne expose yang sebenar.... nantikan kemunculanya..... tunggu...... hehehe

1 comment:

  1. gyler lah .. terbaik beb... sok aku nak buat ar nnti.. huhuhuhu cayuk2

    ReplyDelete